Tuesday, August 23, 2011

PATUNG YANG MENYERAMKAN!!



Fuhh..sudah lama aku tak update blog ni..makin nak di update makin ada halangan yang tak dapat aku atasi..aihh..tapi pagi-pagi ni memang nak update juga bagi kepuasan semua..apa yang aku nak tunjuk kan kepada korang benda yang aku sendiri pun seram nak tengok..benda ni yang korang suka time kecil benda ni jugalah yang aku seram time dewasa ni..nasib baik la bulan ramadhan iman kuat sikit kan..kalau bulan biasa memang aku da tido tutup selimut da ni..haha..apa-apa pun korang enjoy la ngan koleksi-koleksi anak-anak patung yang akan masuk dalam mimpi korang..have a sweet dream!!




Sape nak beli saya??beli lah..


Saya bertukar jadi patung..tapi saya boleh nyanyi tau..(MJ)

Anak patung naik kerusi roda pun ada..

Yang ini seram..eeee

Arghhhh!!!

Lari!!!selamatkan diri sebelum ditelan patung!!


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...