Friday, December 23, 2011

KESEDIHAN MEMATANGKAN AKU

Assalammualaikum..

broke up with girlfriend?? probs with friends?? all always maked me matured from first level to another level..apa yang aku lalui kebanyakan nya korang juga lalui..semua ini adalah ketentuan tuhan supaya kita lebih tabah menghadapi segala ujian yang bakal mendatang nanti..mungkin segala yang telah berlaku kepada aku ini ada hikmah disebalik nya..



kehidupan dalam kesedihan tak mudah bagi aku untuk selesaikan sendiri..tanpa rakan-rakan disamping aku yang always menggembirakan aku serba sedikit mengembalikan kekuatan untuk aku terus hidup menghadapi ranjau-ranjau dan perjalanan sebuah kehidupan    yang masih ada..


walaupun tiada siapa yang mampu melihat isi hati aku..tapi aku masih yakin yang tuhan sentiasa mendengar setiap luahan dan juga permintaan yang aku ungkapkan di dalam hati ini..air mata yang mengalir tak dapat aku tahan walaupun aku penuh dengan keegoan kerna aku juga seorang insan yang lemah yang tidak mampu berdiri sendiri tanpa bantuan orang yang aku sayangi..


aku faham situasi kau bahawa kemaafan mudah untuk kau ungkapkan tapi di hati tidak mudah untuk kau ikutkan..aku juga faham betapa kau bosan dengan sikap ku yang mengambil mudah disetiap tindakan yang aku lakukan..


maafkan aku kerna tidak mampu menjadi sesempurna yang kau inginkan..tapi hanya satu saja yang aku minta..sudi kah kau lafazkan kata cinta seikhlas yang mungkin..kerna hanya itu saja yang ingin aku dengar dari kau..jika kau mampu cinta kau masih ada untuk aku..


~luahan dari insan yang lemah~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...