Thursday, August 25, 2011

BERANI NYA DIA KUTUK..



Baru nak rehat kan tangan ni..tapi tiba-tiba terjumpa pula segment yang agak panas@terbakar dan langsung tak sejuk bagi blogger yang baru seperti aku ni..tadi aku ushar blog abang Ben yang aku hormat..kalau korang nak tau korang pergi lah kat blog abang Ben..nanti korang akan tau apa yang ingin aku katakan selepas ini..


Aihh..macam-macam lah manusia kat dunia ni..orang senang mahu dikacau..aku tengok statement tu pun aku naik takut..bukan apa aku baru..so memang aku ni terancam juga sebagai kawan blogger abang Ben..bukan menyibuk but aku yang baru pun tau sebagai blogger tak semesti nya hanya memberi maklumat kepada blogger yang lain..selain tu kita mengeratkan tali silaturrahim sesama bloggers..tak betul apa yang aku kata..memang aku ni baru and belum ada banyak follower..tapi niat aku nak berblogging untuk mencari kawan baru..disamping berkongsi maklumat baru..memperbincangkan masalah sesama blogger..


Masing-masing ada hak untuk blog mereka..untuk promotion jualan..untuk entertainment..and semua itu ikut kemahiran masing-masing..jangan hanya berbangga dengan diri sendiri..nanti orang lain tarik muka dekat kita..so kalau banyak follower tapi sombong nak wat apa kan..peace..bukan nak gaduh tau..just bagi benda yang aku rasa betul..ada siapa-siapa tak setuju..angkat tangan??haha..joking..

p/s:jangan lah sibuk kacau orang kalau orang tak kacau kita..betul tak ejang??

4 comments:

www.dunialandax.com said...

biasalah..manusia..mane bley tgok orang hidup senang sikit..huhu..lagi2 abang ben jenis top..huhu

acadbobo said...

tu lah kesian giler..saja je nak malukan orang lain..apa punya orang la..

Zul fattah said...

saba je la.. org macam ni kena cili je mulut tu..baru dia snyap

acadbobo said...

cili tu tak leh blar..haha..tapi bukan mulut je terlibat..tangan yang menaip tu..kasi ikat je..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...