Friday, August 26, 2011

RUMAH-RUMAH IDAMAN AKU



Asslammualaikum..entry kali ni nak tunjuk kan rumah-rumah yang agak unik yang dapat memikat hati aku ni..agak-agak bila la aku dapat rumah macam ni..duduk ngan bini..fuhhh...romantik gitu..haha..agak-agak korang nak juga ke selepas korang tengok model rumah-rumah ni..ikut suka hati korang lah..nak kita jadi geng..tak nak kita tetap geng...haha..ok lah saksikan rumah-rumah di bawah ni..



1. RUMAH PAPAN IKLAN


Rumah macam ni memang aku lah yang famous kat situ..duk pandang-pandang..pastu masuk berita..dapat duit dari pihak produksi..boleh billionnaire..haha..

2. RUMAH YANG BOLEH BERJALAN



Rumah macam ni aku rileks je..tak payah nak penat-penat berjalan..rumah je yang bergerak kan..untung macam ni..

3. RUMAH TANGKI AIR




Rumah macam ni sebelum sempat orang lain nak ambil air..kita sudah kebas awal-awal..memang untung berganda..haha

4. RUMAH ATAS JAMBATAN



Dekat rumah macam ni tak payah ada air pun tak apa..nak mandi just terjun je..jimat duit air..

5. RUMAH KAPAL TERBANG



Rumah ni aku rasa lagi mudah nak pergi melancong..haha..tak payah bayar ticket flight..kita kan sudah ada pesawat peribadi ni..

7. RUMAH TERBALIK




Yang ini yang paling superb..agak-agak bosan nak makan kat bawah lantai boleh makan kat siling kot..huahuahua..

p/s: Korang rasa mana yang paling korang suka agak nya kan..haha..memang sangat superb pelik..tapi aku suka..apa punya selera la aku ni..

5 comments:

kotak bulat said...

kb nk rumah banglo je.. :P

Zul fattah said...

aku rumah papan je kot.. biase2 aja.. bersyukur dgan apa yg ada.. haha..

acadbobo said...

Kb:banglo 5 tingkat ke..haha

Zul Fattah:bagos la ad kawan mcam ko ni..rendah diri je..haha

Adibah Jumali said...

nak rmh yg sng kemas ;))
HAHA

acadbobo said...

adibah:xpe sy ni pengemas orang nyer..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...