Tuesday, August 23, 2011

SAYA BLOGGER BOY TERMALU??



Assalammuailaikum..sebut saja pasal malu teringat balik yang aku ni pemalu sungguh time kecil-kecil dulu..kalau sedare datang mesti lari masuk bilik..haha..ye lah tak pernah jumpa kan..kalau familiar tu ok la juga..memang jarang bercampur time tuh kan..lagi-lagi kalau raya memang aku tak keluar bilik..kalau ada kawan ajak beraya baru lah sibuk-sibuk nak keluar..kalau tak jangan harap..haha..


Sudah besar panjang ni pun malu juga ke??bukan malu sangat lah..sedikit saja..kalau tak malu bukan orang name nya..malu itu diperlukan juga dalam kehidupan ni..sebab malu sahaja boleh menutup keaiban diri kita sendiri..tapi jangan pula malu tak bertempat..nanti elok-elok ada kawan semua lari tak nak kawan..kan masalah kat situ..


Kalau aku malu sentiasa memang aku tak aktif lah kat sekolah and kolej..aku pon bangkit dan belajar untuk menjadi lebih berani supaya tak dipandang rendah oleh orang lain..sampai bila aku nak malu sangat..tu ayat yang ada kat lubuk hati time tu..akhirnya last aku malu rasa nya form 1 rasanya..lepas tu aku tak malu dah..itulah cerita malu yang ada dalam sejarah aku..tapi kadang-kadang kembali juga..aku mencuba yang terbaik selagi termampu...


Rasa cukup cerita malu ni..haha..apa pasal pagi-pagi buat entry "SAYA MALU" ni??baru saja tadi aku usha blog mamat ni nama dia pon shy..so dia agak malu..hehe..so aku tertengok kontes "JOM JOIN BLOGLIST SHY"..sekali-sekala aku join kan..sudah lama tak update..so tengah rajin aku join lah..kalau korang rasa nak join..korang klik sini...JOM JOIN BLOGLIST SHY

2 comments:

sHy said...

nice la bro...kata-katamu menambahkan lagi ke"malu"anku..hehhe..

thanx join,shy dh update dlm bloglist..^^

acadbobo said...

thanx bro..malu tu biase bro..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...