Monday, February 13, 2012

EASY TO LIKE TAPI..

Hyep2..


Apa yang aku tulis kat dalam ni mesti korang pernah alami kan..aku mengarang kat dalam ni pun berdasarkan pengalaman aku dan juga orang di sekeliling aku..apa yang di alami sukar untuk di luahkan melalui mulut kita tapi terpaksa dipendam dan disimpan..takut kalau dibongkarkan menyusahkan dan mengusutkan kepala kita sendiri kan..


Semua kat atas berkaitan dan berkenaan dengan tajuk aku tuh.."easy to like everybody but from all u like u can choose only one"..tu memang kenyataan dan kepastian..korang kalau nak cari pasangan hidup korang akan bermula dengan perkenalan kan..setiap perkenalan tak semesti nya berakhirnya dengan percintaan..jangan terlalu mengharap sangat sebab apa yang korang lakukan tak semesti nya diterima oleh semua orang kan..manusia ni kan macam-macam pendapat dan semuanya berbeza..itu semua orang tahu kan..tak payah aku terangkan semua orang tahu pun..



Korang kalau mencari kawan tak kan seorang mesti ramai kan..nak cari kawan senang tapi nak jadikan sahabat sangat susah kan..macam tajuk awal td lah..banyak yang kita suka tapi nak jadikan teman hidup susahkan..kadang-kadang kita suka tapi orang sana tak suka kan..nampak nya just bertepuk sebelah tangan..kalau sebelah tangan memang tak bertepuk la jawab nya..haha..kadang-kadang korang pernah terpikir tak bagus kalau dapat bercinta banyak??..tapi memang tak logik la..macam-macam nak kena buat untuk jaga perasaan sebab terlalu ramai nak dijaga kan..nanti timbul ketidakadilan pulak..so memang better la kita hanya untuk seseorang sahaja..



So jalan penyelesaian yang boleh aku bagi adalah just simpan perasaan korang tu dan jangan kecewakan orang yang korang sayang..kalau korang ada la..selain ibu bapak korang..maksud aku teman hidup..just pilih sorang untuk kebaikan korang sendiri..itu adalah yang terbaik..sory lah kalau ada yang tak suka atau tak setuju dengan apa yang aku kongsikan..ini just pendapat aku..kalau ada pendapat just bagitahu dengan baik  jangan main terjah je nanti boleh menyebabkan kebakaran yang teruk..ok assalammualaikum kum kum.. :)

1 comment:

Zul fattah said...

aku xde sape2 yg nak setia.. just mak aku je..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...