Monday, September 16, 2013

SALAM KEMBALI

Assalammualaikum, aku rasa blog ni da lama sangat sampai tak berupdate. Bukan xmahu diupdate tapi banyak halangan onak duri semua mengganggu aku nak update tiap hari. Kalau dicerita memang seminggu pun tak habis nak bagi complete cerita aku. Baik jangan dicerita, karang blog ni jadi diari aku je la kalau dok sembang pasal cerita apa pasal tak update blog tu kan. Ok first sekali, apa khabar semua blogger? dok sibuk membebel tuan empunyer badan pembaca2 perlu ditanya. hopefully kamu2 semua sihat. Kalau sihat Alhamdulillah. Yang kurang sihat tu banyak2 lah bersenam, sekarang ni zaman2 berpenyakit, So jaga lah diri bebaik ok. Actually banyak sebenarnya nak dikongsi sampaikan xtahu mana satu dulu yang perlu dikongsikan. Tapi disabarkanlah hati ni,sebab karang kalau menghadap kat sini je tak ada kerja lain aku boleh siapkan. update2 jugak, kerja2 lain jangan lupa, buat dengan saksama, adil serta bijaksana. okeylah sampai sini saja lah celoteh dari saya. Apa2 yang boleh dikongsikan akan aku kongsikan tidak lama lagi. agak2 bila la tu, bila tiba masanya. sayonara~~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...